kiwiXplorers.reismee.nl

Welkom op onze Reisblog!

Kia ora,

Over 6 weken wordt ons plan werkelijkheid en stappen we in het vliegtuig richting Auckland. De visa zijn op zak, de campervan is geregeld. Het to-do lijstje wordt langzaamaan ook korter. Deze laatste weken gaat Saskia zich nog verdiepen in rekenen en taal voor groep 4 en 6, en ga ik me alvast een beetje inlezen om een beetje een idee van de route te hebben .

Musti "de kat" bewaakt het fort en gaat door Raphaël, Esther en Carole vertroeteld worden.

Via deze blog houden we de geïnteresseerden op de hoogte van ons reilen en zeilen in Nieuw-Zeeland.

We kijken er echt naar uit, het aftellen is begonnen.

E noho ra (tot ziens)

Patricia

Ellen

Succes met alle voorbereidingen en heel veel voorpret!!

Christine

Wouh! Wat een mooi avontuur gaan jullie tegenmoet! ‘Leef je droom’ zijn voor jullie geen loze woorden!

Jan Neys

Morgen een vlotte reis en goede aankomst in jullie nieuwe stek voor de volgende 4 maanden
Geniet ervan!

Oma en opa

Wij wensen jullie een fantastisch mooie reis. Voor Cas en Ella wordt het een reis om nooit te vergeten!
Wij gaan jullie missen en....hopen op spannende verhalen.

groep 6a

Goede reis en heel veel plezier samen! We gaan jullie reis met de klas volgen

Elisabeth & Co.

Het gaat beginnen!!!! Spannend...
Goede reis Ella, Cas, Saskia en Patricia.